Thursday, February 21, 2008

Mijn het strategie-Merk van de Verbinding Online Uiteinden van het Geld

istel heel wat websites in werking. Veel van hen weelderig aantal op Google en andere onderzoeksmotoren. De meesten van hen zijn op zijn minst in bovenkant 20 van onderzoeksmotoren Ik volg onder stap en ik word meer en meer unieke bezoeker Het krediet aan deze het goede rangschikken gaat:

1.Good en unieke inhoud op website
2.Strong verbinding de bouwstrategie

De inhoud is koning, zegt iedereen en weet me over het creëren van een sterke verbinding de bouwstrategie laat spreken. Hoe en wanneer om welke types van verbindingen te krijgen? Dit is het onderwerp ik ga richten. Maar in plaats van het maken van het aangezien een lezing, ik enkel hoe ga voorstellen doe ik het. Dit is het proces van mijn websiteontwikkeling en verbindingsbouw:

Dag 1: Ten eerste, koop een domein dat voor het sleutelwoord goed is u kijkt om een website tot stand te brengen.

Dag 2: Creëer één paginawebsite (rond 300-500 woorden) die op uw sleutelwoord (s) wordt gebaseerd en geef rond 3 tot 4 verbindingen aan de pagina's van wikipedia (met betrekking tot uw sleutelwoord). Deze wikiverbindingen zullen helpen motoren zoeken om een website-categorie aan uw plaats toe te wijzen. Dan krijg één backlink voor deze plaats U moet zich herinneren de inhoud koning is en uw inhoud moet verwant met uw sleutelwoord Dan vergeet over deze plaats voor een maand en kijk uw verkeer Mybe voor eerste maand uw niet werkelijk heet verkeer maar dont droevig ben.

Dag 30: Uitbreid de website aan 5 pagina's van inhoud en word 4 meer verbindingen, één van een folder, een blogpost, elk een sociale voorzien van een netwerkplaats en een regelmatige plaats Maak nu reseach over sleutelwoordmarkt voor uw website.

Dag 60: Dit is zeer belangrijke tijd omdat nu ik begin aan de website te werken om tot het 50-100 paginawebsite te maken. Ik zorg ervoor dat ik één achter-verbinding voor elk van mijn pagina moet krijgen ik creëer. Zo nadat deze fase wordt voltooid, heb ik enkel 5 verbindingen aan mijn homepage en 1 elk met mijn interne pagina's verbinden. Deze interne pagina'sverbinding verhindert uw pagina's gaand in supplementaire index van google.

Dag 90: Dit is de tijd wanneer ik mijn VRIJE foldervoorlegging begin. Ik volg alle secties van de nieuw-folderaankondiging in diverse webmasterforums voor nieuwe folders. Deze verbindingen zijn het gemakkelijkst en kostenloos vrij te krijgen. Buiten deze, ik aan rond 500 tot 1000 vrije folderlijst zeer voor vermoeid maar zeer geinteresseerd leg eerst te proberen.

Dag 120: Na 4 maanden, begin ik verbindingsuitwisselingen te zoeken. Ik doe het in methode twee. Ten eerste, de oude regelmatige methode, door webmaster maar I dont zoals deze methode met de elektronische post te versturen Ten tweede, op webmaster houden de forums van carigold en blogger forum. Dag 150: Ik voeg rond 100 meer pagina's aan mijn plaats met 1 verbinding toe elk voor elke nieuwe pagina. Ja, vergt dit werkelijk heel wat tijd maar is de moeite waard. Dit is het punt waar ik rond 15 artikelvoorlegging voor backlinks aan de homepage doe.

Dag 180: Dit is de tijd wanneer ik begin geld aan de plaats te besteden om verbindingen te krijgen. Ik begin aan betaalde folders (met inbegrip van goede degenen als: yahoo.com, botw.org, addalink.org, alivedirectory.com enz.) voor te leggen. Ik begin betaalde tevreden-ingebedde verbindingen te kopen. Dit is normaal de tijd wanneer mijn plaats rond van sandbox wordt en begint me te verdienen één of ander goed bedrag. Op dit punt, ik toevoeg deze plaats aan rond 20 van mijn eigen folders met al verschillende TITEL en de beschrijving Ik voeg ook bij-minste 20 van mijn interne pagina's (verschillende pagina's aan verschillende folders) van deze plaats aan elk van mijn 20 totale folders (van 400 verbindingen toe).

Deze folders van mijn zijn onbekend aan groot publiek en is enig doel om verbindingen aan mijn eigen plaatsen te krijgen. Na dit, zorg ik ervoor dat 50% van de winst van de plaats in het verbindingsgebouw voor de website zou moeten teruggaan. Wanneer de website bovenkant 3 in onderzoeksmotoren heeft bereikt, begint het automatisch al die gov of edu enz.verbindingen te krijgen, zodat verminder ik mijn begroting van 50% tot rond 25% en houd 75% aan mij. Zo thats mijn websitestrategie en verbinding de bouwstrategie. Wat is uw strategie? Becommentariëer gelieve en me uw strategie te laten kennen.

0 comments: