Thursday, February 21, 2008

Οι σε απευθείας σύνδεση άκρες χρημάτων στρατηγική-τύπου συνδέσεών μου

iτρέξτε κάμποσους ιστοχώρους. Πολλοί από τους πυκνός αριθμός ένας σε Google και άλλες μηχανές αναζήτησης. Οι περισσότεροι από τους είναι τουλάχιστον στην κορυφή 20 των μηχανών αναζήτησης Ακολουθώ κάτω από το stap και παίρνω όλο και περισσότερο μοναδικό επισκέπτη Η πίστωση σε αυτοί καλή ταξινόμηση πηγαίνει:

1.Good και μοναδικό περιεχόμενο στη στρατηγική οικοδόμησης συνδέσεων ιστοχώρου
2.Strong

Content είναι βασιλιάς, καθένας λέει και ξέρει ότι με επιτρέψτε να μιλήσω για τη δημιουργία μιας ισχυρής στρατηγικής οικοδόμησης συνδέσεων. Πώς και πότε για να πάρει ποιους τύπους συνδέσεων; Αυτό είναι το θέμα που πρόκειται να εξετάσω. Αλλά αντί της παραγωγής του δεδομένου ότι μια διάλεξη, πρόκειται ακριβώς να παρουσιάσω πώς το κάνω.

This είναι η διαδικασία της ανάπτυξης ιστοχώρου και του κτισίματος συνδέσεών μου:

Ημέρα 1: Αρχικά, αγοράστε μια περιοχή που είναι καλή για τη λέξη κλειδί που κοιτάζετε για να δημιουργήσετε έναν ιστοχώρο.

Ημέρα 2: Δημιουργήστε τον ιστοχώρο μιας σελίδας (περίπου 300-500 λέξεις) βασισμένο στη λέξη κλειδί σας (σ) και δώστε περίπου 3 έως 4 συνδέσεις με τις σελίδες του wikipedia (σχετικές με τη λέξη κλειδί σας). Αυτές οι συνδέσεις wiki θα βοηθήσουν να ψάξουν τις μηχανές για να ορίσουν μια ιστοχώρος-κατηγορία στην περιοχή σας. Κατόπιν πάρτε ένα backlink για αυτήν την περιοχή Πρέπει να θυμηθείτε ότι το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και το περιεχόμενό σας πρέπει σχετικός με τη λέξη κλειδί σας Κατόπιν ξεχάστε για αυτήν την περιοχή για έναν μήνα και φανείτε η κυκλοφορία σας Mybe για τον πρώτο μήνα η κυκλοφορία σας όχι πραγματικά καυτή αλλά dont να είστε λυπημένος.

Ημέρα 30: Επεκτείνετε τον ιστοχώρο σε 5 σελίδες του περιεχομένου και πάρτε 4 περισσότερες συνδέσεις, μια κάθε από έναν κατάλογο, μια θέση blog, μια κοινωνική περιοχή δικτύωσης και μια κανονική περιοχή Τώρα κάνετε reseach για την αγορά λέξης κλειδιού για τον ιστοχώρο σας.

Ημέρα 60: Αυτό είναι πολύ σημαντικός χρόνος επειδή τώρα αρχίζω στον ιστοχώρο για να τον κάνω τον ιστοχώρο σελίδων 50-100. Σιγουρεύομαι ότι πρέπει να πάρω μια πίσω-σύνδεση για κάθε μια από τη σελίδα μου που δημιουργώ. Έτσι αφότου ολοκληρώνεται αυτή η φάση, έχω ακριβώς 5 συνδέσεις με την αρχική σελίδα και 1 μου να συνδέσουν κάθε μια με τις εσωτερικές σελίδες μου. Αυτή η εσωτερική σύνδεση σελίδων αποτρέπει τις σελίδες σας στο συμπληρωματικό δείκτη του google.

Ημέρα 90: Αυτό είναι ο χρόνος όταν αρχίζω τις ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ υποβολές καταλόγου μου. Ακολουθώ όλα τα τμήματα ανακοίνωσης νέος-καταλόγου στα διάφορα φόρουμ webmaster για τους νέους καταλόγους. Αυτές οι συνδέσεις είναι οι ευκολότερες να πάρουν και δωρεάν. Εκτός από αυτούς, υποβάλλω σε περίπου 500 έως τον ελεύθερο κατάλογο καταλόγου 1000 πολύ που κουράζεται αλλά πολύ ενδιαφερόμενο να προσπαθήσει πρώτα.

Ημέρα 120: Μετά από 4 μήνες, αρχίζω τις ανταλλαγές συνδέσεων. Το κάνω στη μέθοδο δύο. Αρχικά, η παλαιά κανονική μέθοδος, με ταξυδρομείο ταξυδρομείο του webmaster αλλά του ι dont όπως αυτήν την μέθοδο Αφετέρου, στο webmaster τα φόρουμ συμπαθούν το carigold και blogger το φόρουμ.

Ημέρα 150: Προσθέτω περίπου 100 περισσότερες σελίδες στην περιοχή μου με 1 σύνδεση κάθε μια για κάθε νέα σελίδα. Ναι, αυτό παίρνει πολύ χρόνο αλλά αξίζει τον κόπο πραγματικά. Αυτό είναι το σημείο όπου κάνω περίπου 15 υποβολές άρθρου για τα backlinks στην αρχική σελίδα. Ημέρα 180: Αυτό είναι ο χρόνος όταν αρχίζω τα χρήματα στην περιοχή για να πάρω τις συνδέσεις. Αρχίζω στους πληρωμένους καταλόγους (συμπεριλαμβανομένων καλών όπως: yahoo.com, botw.org, addalink.org, alivedirectory.com κ.λπ.). Αρχίζω τις πληρωμένες ικανοποιημένος-ενσωματωμένες συνδέσεις.

This είναι κανονικά ο χρόνος όταν παίρνει γύρω η περιοχή μου sandbox και αρχίζει με κάποιο καλό ποσό. Σε αυτό το σημείο, προσθέτω αυτήν την περιοχή σε περίπου 20 των καταλόγων μου με όλους το διαφορετικούς ΤΙΤΛΟ και την περιγραφή Προσθέτω επίσης-ΛΙΓΌΤΕΡΑ 20 των εσωτερικών σελίδων μου (διαφορετικές σελίδες στους διαφορετικούς καταλόγους) από αυτήν την περιοχή σε κάθε ένας από 20 καταλόγους (συνολικούς 400 συνδέσεών μου). Αυτοί οι κατάλογοι του ορυχείου είναι άγνωστοι στο ευρύ κοινό και είναι μόνος σκοπός τις συνδέσεις στις περιοχές μου.

After αυτό, σιγουρεύομαι ότι 50% του κέρδους από την περιοχή πρέπει να επιστρέψει στο κτήριο συνδέσεων για τον ιστοχώρο. Όταν ο ιστοχώρος φθάσει στην κορυφή 3 στις μηχανές αναζήτησης, αρχίζει αυτόματα όλους εκείνους γοβ ή εδu τις συνδέσεις κ.λπ., έτσι μειώνω τον προϋπολογισμό μου από 50% σε περίπου 25% και κρατώ το 75% σε με.

So thats η στρατηγική ιστοχώρου μου και στρατηγική οικοδόμησης συνδέσεων. Ποια είναι η στρατηγική σας; Παρακαλώ σχολιάστε και κοινοποιεί σε με τη στρατηγική σας

0 comments: